Receptioniste/telefoniste met secretariële taken

Parttime (32 uur)

Sliedrecht, Barendrecht

Havo-diploma of mbo 4-diploma

Rust en ruimte om te ondernemen

Receptioniste/telefoniste met secretariële taken

Parttime (32 uur)

Sliedrecht, Barendrecht

Havo-diploma of mbo 4-diploma

Een receptioniste waarbij mensen zich welkom voelen

Jouw vrolijke lach is het eerste wat onze klanten en collega’s zien als ze het kantoor van Hoek en Blok binnenkomen. Daarmee zet jij gelijk de toon en zorg je ervoor dat ze zich welkom voelen.

Naast het hartelijk ontvangen van bezoekers ben jij ook verantwoordelijk voor het:

Aannemen van telefoontjes en doorverbinden naar de juiste collega.

Bestellen van kantoorartikelen en bevoorraden van de keuken.

Verwerken van de post.

Regelen van cadeaus bij verjaardagen en jubilea.

 

Als receptioniste bij Hoek en Blok werk je op twee locaties. Drie dagen per week werk je op ons kantoor in Barendrecht en de andere dag beman je samen met een collega de receptie in Sliedrecht.

Op vestiging Barendrecht heb je naast je receptiewerkzaamheden de tijd en ruimte om het secretaresseteam te ondersteunen. We bespreken op basis van jouw kwaliteiten welke secretariële taken jij oppakt.

“Bij Hoek en Blok denk je misschien aan een suf accountantskantoor. Nou, verre van dat! We hebben een gezellig team met veel jonge mensen. We helpen elkaar en organiseren van alles. Als receptioniste breng je die ontspannen sfeer ook over op je gasten en collega’s, zo ben je echt het visitekaartje voor ons kantoor.”

Petra, front office manager

Dit maakt jou uniek

Je bent oprecht geïnteresseerd in mensen en weet anderen op hun gemak te stellen. Jij bewaart het overzicht. Ook als een klant binnenloopt terwijl de telefoon rinkelt en je computer vastloopt, ben jij niet gek te krijgen.Daarnaast ben je een echte teamplayer, in woord én daad. Het oud papier wegbrengen of de catering ondersteunen tijdens een bijeenkomst? Natuurlijk, als de organisatie dat nodig heeft dan help jij graag een handje.

Daarnaast:

Heb je een havo-diploma of mbo 4-diploma, bijvoorbeeld in de richting receptioniste, secretaresse, office & management support of hospitality.

Kun je prima overweg met Microsoft Officeprogramma’s zoals Word en Excel.

Beheers je de Nederlandse taal goed (ook op papier).

Ben je 32 uur per week beschikbaar, waaronder in ieder geval de woensdag en vrijdag.

Beloning, waardering en volop kansen

Naast afwisseling, gezelligheid en carrièrekansen bieden we jou een mooi pakket arbeidsvoorwaarden (op basis van een 40-urige werkweek):

Een passend salaris, afhankelijk van je ervaring.

Een jaarcontract met de intentie dit daarna om te zetten naar een vast contract.

Regelmatig genieten van de zon? Met de 27 (tot 32) vakantiedagen die je krijgt lukt dat zeker!

Lekker sporten voor je naar kantoor komt? Met onze flexibele werktijden kan dat.

Een fiets van de zaak of kies je liever voor het OV of een netto vergoeding? Je bepaalt het zelf met ons mobiliteitsbudget.

Doorleren? Wij betalen de opleiding én je kunt onder werktijd studeren.

Later lekker luieren? Je krijgt een goede pensioenregeling met een lage eigen bijdrage.

Solliciteren is makkelijker dan je denkt